Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

laupäev, 3. oktoober 2015

Esimene sokipaar

Nüüd valmis mu elu esimene sokipaar :)
Viimati kudusin sokki (ainsuses) põhikoolis, kunagi 5. klassis ehk siis pea 10 aastat tagasi! Too oli pisike ja tundus suht raske, kuid nüüd oli vaja vanaisale sünnipäevakinki ning kuna sokke on juba mitu aastat palutud, otsustasin proovida.
Jah, sokikanna tegemine tundub veel veidi keeruline ning lisaks avastasin, et mida väiksemate varrastega teen, seda lõdvemalt koon, ja kude tuleb ebaühtlane. KUID, teine sokk on juba märksa parem ning praegu pusin juba järgmise sokipaari kallal (jõuludeks on vaja teha veel lisaks kolm paari).
Värviliste lõngadega on toredam pusida ka - muster tuleb ju iseenesest. Nende sokki puhul naljakas ka see, et arvestasin triipu valesti, nii et tulid erinevad :P
Aga esimese töö kohta olen suhteliselt rahul ning usun, et harjutades lähevad need aina paremaks. Mustreid olen juba terve hunniku välja otsinud. Nüüd on ainult aega vaja :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar