Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

esmaspäev, 5. november 2018

Sõrmedeta kindad

Väga pikk paus oli sees. Tegelikult nii postitamisest kui käsitööst üldiselt. Võtsin tegelikult isegi paar projekti käsile kevadepoole, kuid kuidagi ei suutnud nendega tegeleda.
Ka suvel ei liikunud käed sinna käsitöö korvi (või õigem oleks öelda korvide/kastide/pakkide) poole kohe üldse mitte 😁

Kuid nüüd lõpuks sügisel võtsin end kokku ja hakkasin täie hooga pihta. Alustan lihtsalt postitusega, kuigi paar eset on juba ka valmis meisterdatud. 


 Pakun teile vaatamiseks ühe haruldastest eksemplaridest - endale kootud kindad 🧤 
Mina olen täielikult 'nutikinnaste' harrastaja - ju siis annab nutigeneratsioon tunda. Aga samas mul kipuvad peopesad tavalistes kinnastes rohkem niiskeks minema ja üldiselt on kuidagi taolisega mugavam, minu arvates vähemalt.


 Katsetasin siin üht lõnga, mis mu tähelepanu veel Liannis töötades tõmbas. Sooviksin sellest mingi hetk kergema kampsiku valmis kududa. Lõngaks on Katia Alpaca Silver.
72% alpakavilla annab mõnusalt sooja ka suht peenikese niidina ning ülejäänud 28% polüestrit ja polüamiidi tugevust ning ka kerget läiget.
Läige on täiesti minimaalne, kuid samas annab kerget härmatise tunnet. Kindad on vaatamata lisandile äärmiselt pehmed ja mõnusad.


Praeguste ilmadega on selliseid kanda ideaalne. Lisaks saab vajadusel sõrmed peitu pista. Mingi hetk sooviksin komplekti teha ka peapaela, kuna hetkel on vaid soojem variant, millega hetkel üpriski palav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar