Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

esmaspäev, 2. mai 2016

Täiendasin vahepeal oma jõuvarusid...

Räägin natuke ka lõngast, mida kasutan.
Esimesed loomad, nagu juba mainitud sai, olid tehtud akrüülist, selleks oli kasutatud Madame Tricote Elysee Lainet. Järgmisena võtsin kasutusele puuvillased lõngad.
Esmaseks valikuks osutus Karnaluksi pakutud Alize Bella (50gr/170m). Antud lõngal on palju erinevaid toone ja mis kõige tähtsam - ka väga ilusaid kirjusid variante, mis ilusti triipu jooksevad.
Olen palju kuulnud positiivset tagasisidet Dropsi kohta ning käisin üks kord Wool and Woolenis. Sealt varustasin end Muskati ja Safraniga. Muskat tundub mulle ikkagi liiga jäme, samas annab sellest suuremaid mänguasju teha. Safran jättis igati meeldiva mulje. Hiljuti avastasin netist uue põneva lõnga - Drops <3 You.
See lõng sobis mulle kõige paremini, kuna sellel on 19 erinevat värvitooni ning ta on ka paraja jämedusega (sama, mis Bellalgi). Hinna järgi on ta ka kõige odavam, mida ma seni kohanud olen - kõigest 1 euro toki kohta!
Idee tellida seda tuli tegelikult sellest, et mul oli vaja väga kindlat tooni halli (pildil ülemises reas) ning mõtlesin, et kuna mul niikuinii puuvillast kulub, siis tellikski korraga rohkem. Nii sai tellitud 17 imelist värvilist tokki. Praegu veel väga ei oska midagi öelda, kuna töö on alles alustatud, kuid ta on suhteliselt sarnane Bellale ning Safranile. Lõng on läigestamata ning mõnusalt pehme. Pakkumises on palju ilusaid värvitoone.

Aliexpressist sai tellitud ka heegelnõelu. 8 silikoonist käepidemega ning 8 bambusest käepidemega. Ühe hinnaks 2.38 ja teise 2.50. Kindlasti soovitaks! Enamuste ergonoomiste heegelnõelte hind jääb Eestis 3-4 euro kanti, osad kallimadki. Olen kasutanud nii Cloveri kui ka Pony omasid ning kindlasti võin väita, et need Hiinast tellitud ei jää tuntud firmadele mitte kuidagi moodi alla! Bambusest käepidemega on mulle eriti meeldima hakanud - neid on väga mõnus käes hoida ning ma olen nendega juba mõnusalt ära harjunud. Silikoonist käepidemega on see, et neil on lõppeb umbes poole pealt heegelnõel ära, nii et sealt on ta veidi paindlik ehk pole päris kindlalt käes kogu aeg. Kuid pole viga, harjub ära. Ikkagi on mugavam teha kui tavalisega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar