Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

pühapäev, 8. mai 2016

Prossid emadepäevaks

Ma ei tea, kuidas teil, aga minul on alati raske mingiteks tähtpäevadeks kinke valmis mõelda. Käsitööga olen ma juba päris mitu aastat tegelenud, nii et juba päris palju asju on ära heegeldatud/kootud :D Ning kuni ma mõtlen, mida uut ja omapärast võiks seekord teha, on tähtaeg juba käes ja midagi suuremat ei jõuagi enam valmistada. Eriti veel, kui kinke on vaja teha mitmele inimesele.
Seekord otsustasin emadepäevaks teha midagi lihtsat, kuid siiski ilusat ja tarvilikku. Mõttesse tulid heegeldatud lilled-prossid.
Nende tegemiseks kasutasin ammusest ajast riiulis olnud Red Hearti pärlniiti. Mulle endale on see alati meeldinud, kuna ma pole seni leidnud suurema värvivalikuga alternatiivi. Valikus on terve hunnik nii ühevärvilisi kui ka kirjusid variante. Mulle endale meeldivad just kirjumad, kuna neist tulevad väga omapärased linikud ja muud õrnad heegeldised. Linikute jaoks olen rohkem kasutanud Maxit, kuid tegelikult tuleb hinna poolest soodsam just Red Heart. Varusid käin täiendamas Karnaluksis, kus hinnaks 0.51/tk ja kui ostad üle kümne, siis tuleb hind veelgi odavam. Üks kord, kui mul oli vaja kindlaid värve minna ostma, siis ma isegi arvutasin põhimõtteliselt meetrite arvu järgi, mis kõige mõttekam tuleb, ning antud niit tegi kõigile pika nina. Hinnaerinevus oli ikka märgatav.
Naturaalne valge, mida kasutasin, on Lilia - ka puuvillane -, mis jäi ühest projektist üle.
Kõige rohkem meeldib mulle endale see oranž lill, kuna ma pole kunagi sellesarnast teinud. Huvitav oli ka lilla-valge kombinatsioon, kuigi see ei jäänud nii rabav, kui ma lootsin. Originaalmustris oli lilla asemel kasutatud punasekirjut ning valgeks oli oranžikirju. Samuti olid lisatud rohelised lehekesed äärde, kuid antud lillele tundusid need üleliigsed. Lill tuli veidi lihtsam, kuid värvikombo rabab mu arust juba piisavalt.
Ilusat emadepäeva ja päikselist kevadet!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar