Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

kolmapäev, 11. mai 2016

Sünnipäevakingitused

Nagu eelmises postituses mainitud, olen enda jaoks avastanud suurepärase lõnga amigurumide heegeldamiseks - Alize Bella. Väga hea hinna-kvaliteedi suhe ning lõng jätab ilusa pehme heegelpinna. Tutvustan selles blogipostituses kahte erinevat värvikombinatsiooni.
Esimesena valmis mu kallile sõbrannale allolev jänkuke. Sõbranna ise soovis pastelseid toone ning mul oli Karnaluksist ostetud veel tol hetkel tundmatu Bella. Sellega saigi kohe katsetama hakatud. See oli ka mu esimene jänku lilleliisi raamatust ning ma kohe armusin temasse ära!
Teda on ülikerge ja -kiire teha - mul valmib ta enamasti päevaga nii, et ma ikka teen vahepeal vahed ka sisse. Ning väga mõnus on see, et talle sobivad perfektselt kirjud toonid.
Jänku tuleb omapärane nii erksamaid kui ka mahedamaid värve kasutades. Kulub natuke üle poole toki.
Aprillis sõitsin ma Tallinnasse venna sünnipäevale. Kuna märtsi lõppu jäi ka tädipoja sünnipäev, kuhu ajapuuduse tõttu ei jõudnud, sai ka talle kingitus toimetatud aprillis. Tädipoeg sai omale vasakul pool asuva karu. Tokis polnud piisavalt terve karu heegeldamiseks, kuid õnneks oli mul olemas väga sarnast sinist tooni Camillat, mis sobis värvikombosse nagu valatult. Vennale sai paremalpool asuv jänes.
Käisin vahepeal Karnaluksis uuesti ja muretsesin Bellast veel värve, et nüüd jälle katsetama hakata :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar