Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

kolmapäev, 7. september 2016

Kaheksajalad enneaegsetele lastele


Ma olen alati pessimistlikult suhtunud rahalisesse haiglatele, lastekodudesse ja varjupaikadele annetatavasse rahalisse toetusse, sest küll võidakse sulle maad ja ilmad kokku lubada, et kuhu kõik see raha läheb ja "kindlasti jõuab abivajajateni", kuid mingit tegelikku abistamist ma lõpuks kuulnud-näinud ei ole.
Seega kui kevadel tuli pakkumine heegeldada enneaegsetele beebidele kaheksajalgu/millimallikaid, olin kohe käpp. 
Üritus asub siin, hetkeks on ta juba lõppenud. Selle mõtteks oli heegeldada enneaegsetele lastele kaisukaid, kuna nad kipuvad inkubaatorites olevaid juhtmeid tõmbama ning võivad sellega endale liiga teha. Selleks oligi vaja pikkade jäsemetega elukaid, kes asendaksid juhtmeid
Eesmärgiks panin endale 10 kaisukat. Enamus valmis mul suve keskel, kuid kuna ma enamasti ei tee ühte projekti järjest algusest lõpuni valmis, siis lõpp hakkaski venima ja paari päevaga jäin hiljaks. Siiski jõudsid lõpuks elukad vajaliku inimese kätte ja loodetavasti varsti ka abivajajateni.
Üheks eesmärgiks võtsin ka osaliselt vanemate väiksemate lõngakoguste hävitamise, kuid see läks muidugi aia taha. Samas, 7 kaisukat on tehtud kodus olevast lõngast, kirjud aga said ostetud, sest "need sobivad ju nii hästi" :D
Ise olen endaga väga rahul ning kui midagi sellist peaks veel tulema, siis kindlasti sooviksin osaleda. Endal on hea tunne ja saab veel hobiga ka tegeleda :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar