Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

neljapäev, 1. september 2016

Kirjud sokid vanaemale

Mul on suve algusest saati terve hunnik postitusi poolikud ja kuidagi ei suuda end veenda neid jätkama/kirjutama. Nüüd istun loengus ning kuna ma ei suuda ainult kuulata, siis teen ka midagi muud kasulikku.
Sellest ajast, kui ma enam-vähem sokke kuduma õppisin, meeldib mulle üha rohkem katsetada ja proovida erinevate mustrite ja lõngadega.
Need on eelviimased sokid, mida ma kudusin kahekordsest lõngast - nüüd olen võtnud väiksema varda ning taaskord proovin hakata kuduma ühekordselt.
Need sokid esialgu tegin lihtsalt selleks, et katsetada lõnga (tegu Hot Socks Diamondiga) ning soovisin ka proovida südamemustrit. Muster mulle väga-väga meeldis, kindlasti tahaks seda millelgi veel kududa.
Lõpuks otsustasin, et sellised lõbusad sokid sobivad väga hästi mu kallile vanaemale.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar