Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

pühapäev, 29. mai 2016

Armsad jänkud beebidele

Vahel pärast mingi töö edukat valmides tahad seda teha veel ja veel. Nii ka minul, pärast paari armsat jänkut tekkis soov valmistada mõned veel. Varudes naturaalvalget Bellat ja pastelseid toone asusin meisterdama nunnusid beebijänkusid, keda hea nii katsikule kui ka sünnipäevale kaasa võtta!
Kõik pikk-kõrvad on saadaval ning loomulikult meisterdan ka soovijate värvitoonides.
Pikkuseks antud kaisukatel ligi 20 cm. Kasutatud 100% puuvillast lõnga ning jäsemetes metallikniiti (ei kraabi nahka!), turvasilmad ja -ninad, täidiseks vatiin. Muster ikka lilleliisilt.
Hinnaks kõigil 25 eurot/tk.
Hetkel olemas:

Beebipoisile helesinise taeva karva kõrvade ja käppadega. Helesinine lõng 96% bambusviskoosi ja 4% metall.

Beebitüdrukule roosamanna kõrvade ja käppadega

Päikseliste kõrvade ja käppadega.

Mündine jänkuke

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar