Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

laupäev, 11. juuni 2016

Hiirepreili ja Hiirehärra

Lapates lilliliisi "Võluväega mänguasju" edasi, otsustasin järgmiseks projektiks võtta armsa hiir-baleriini. Nagu ma juba varem rääkinud olen, olen enda jaoks amigurumid taasavastanud ning tõsiselt naudin nende tegemist. Seetõttu ei karda ma enam ka suuremaid projekte ette võtta, vaid vastupidi - võtan neid hea meelega vastu ning eksperimenteerin.
Hiirepreilna tegemiseks kasutasin erineva jämedusega lõnga, nii et keha tuli natuke kohandada. Tumeroosa lõnga jämedus on 50gr/100m (tegu Dropsi Muskatiga), ülejäänud kõik 50gr/170m. Vahe seega peaaegu kahekordne.
Hiirepreili läks kingituseks my ristiisa lapselapsele.


 Hiirepreilnast inspiratsiooni saades otsustasin talle kõrvale teha ka noorsandi. Kombineerisin lilleliisi Pikk-Kõrva ja hiir-baleriini mustreid ning lõpuks valmis selline tore Hiirehärra. Ka tema puhul kombineerisin Muskatit ning peenemaid puuvillaseid lõngu. Minu arust sobivad värvid suurepäraselt kokku.
Algselt oli plaanis ka talle papud heegeldada, kuid kui ta valmis oli, tundus mulle, et nii meenutabki ta rohkem lapsikku poisiklutti, kes jookseb paljajalu ning otsib seiklusi. Hiirehärra on sobilik igale pisikesele kutile, kes oleks usaldusväärne kaaslane, keda igale poole kaasa vedada.


Mõlemad tegelased on tehtud 100% puuvillasest lõngast. Hallid osad on 87% puuvill ja 13% polüester, kasutatud on turvasilmi ning polüestertäidist.

Hiirepoisi hinnaks on 40 eurot.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar