Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

esmaspäev, 18. aprill 2016

Totoro, To-too-ro

Teiseks amigurumikatsetuseks võtsin ette Totoro (jaapani animest "Mu naaber Totoro").
Esiteks soovisin edasi katsetada amigurumi valdkonnas. Teiseks, mu noormehele väga meeldib Jaapan ja selle kultuur ning Totoro. Kolmandaks, ka lõngavarusid tuli vähendada (lõppkokkuvõttes pidin ma küll halli lõnga juurde ostma, kuid see selleks).
Viimasest punktist ajendatuna kasutasin ära lõnga Jumbo (20% villa ja 80% akrüüli). See on natuke parem kui 100% akrüülist tehtud mänguasi, kuid mulle ikkagi väga ei sobi. Esiteks on see natuke kare (villasisalduse tõttu) ning pole ka naha vastas nii väga mõnus. Ikkagi puuvill, puuvill ja veel kord puuvill! Või ükskõik mis muu naturaalne materjal, mis naha all mõnus on.
Pool loomakest valmis suhteliselt kiiresti - paari päevaga. Ma üldiselt olen päris kiire heegeldaja, kuid kipun mitu tööd korraga võtma. Kas siis ei tule esimese korraga välja või tekib vahepeal mõni muu idee... Ei suuda endale vastu panna ning proovin ka midagi muud.
Siinkohal oli takistuseks kõhu õmblemine. Jäsemeid ma enam külge ei õmble, vaid hoopis heegeldan, sest esiteks saab selle ühe ropsuga ära teha, ning teiseks püsivad need ka palju paremini küljes.
Kõhtu ei andnud aga külge heegeldada ning lisaks oli ka väga-väga palju täpselt samasuguseid ridu vaja teha (~20 rida 80 silmusega), nii et jõudsin vahepeal paar sokipaari ning loomakest valmis.
Ent lõpuks soovin ma ikkagi kõik oma tööd valmis saada - kui palju siis neid ka ei oleks. Võtsin end kätte ning sain Totoro paari tunniga valmis. Mis seal ikka :D
Ise olen temaga väga rahul ning ka noormehele meeldis. Totoro istub nüüd uhkelt töölaua peal. Lähiajal peaks üks veel valmima - ühe sõbranna jaoks. Too tuleb kindlasti puuvillasest lõngast ning ligilähedasemat värvi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar