Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

esmaspäev, 23. juuni 2014

Kured

Origami kured on arvatavasti kõige populaarsem ja levinum origami liik. Need kured on üle maailma tuntud ja tunnustatud.


Käsitsi valmistatud washi-paberist kured on hämmastavalt ilusad ning mõnusad käe all. Eriti värvikirevad paberid otse Jaapanist saabuvad kiirelt ning mugavalt. Jaapanlastega on reeglina väga meeldiv koostööd teha.








Münt võrdluseks :) Need on üpris pisikesed, 4-5cm paberist.


Natuke suurem, läikivast lihtprinditud paberist, mille ma Taiwanist kaasa ostsin. Seda paberit on lihtsam voltida, kuid minu arvates pole ta ka nii ilus. Käe all on see paber kergelt libedam, nagu ajakiri.


Mõned kured eriti läikivast tavalisest paberist. Kusagil seal on ka sent :)

Karbitäis kurgi :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar