Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

esmaspäev, 7. detsember 2015

Kätised alpaka-puuvillalõngast

Pakkusin sügise alguses ühele sõbrannale jõulukingi kududa. Kuna olin just endale valmis saanud nunnud kätised, mida on väga lahe nahktagi peale kanda, ning ka tema seda teeb, soovis temagi endale sellist aksessuaari. Mõeldud-tehtud, läksime poodi lõnga valima.
Valik on lõngapoodides muidugi meeletu, kuid lõpuks otsustasime Alpacottoni kasuks. See on äärmiselt mõnus alpaka-puuvillasegune lõng. Parajalt paks, aga pehme ning soe (alpakavill on ju seitse korda soojem kui lambavill!)
Kududa on taolist lõnga ka väga mõnus. Tehtud nr 5 varrastega. Katsetasin ka esimest korda palmikud - üldiselt need mulle ei istu, kuid siin olid mängus ka õhksilmused. Taolise karvase lõnga puhul pole küll pildi pealt väga näha, aga väga mõnus oli kududa küll. Samuti jäi see kena koega. Nüüd tuleb sellest lõngast isale ka üks randmepael kududa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar