Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

pühapäev, 21. jaanuar 2018

Võtmekapike vanaisale

Nagu ma mitmekordselt olen kaevanud, on mu pere meestele minu jaoks alati väga-väga raske kinke teha. Esiteks nad ei ütle kunagi, mida neil vaja oleks, või üldse, et ei olegi midagi vaja. Teiseks on endalgi üsna raske millegi peale tulla.
Õnneks vahepeal viskab elu kogemata ideid sülle ja kingi tegemine läheb ludinal.

Mu teiseks dekupaažprojektiks sai vahva võtmenagi vanaisale. Täiesti kogemata avastasin loomelaegas.ee poes möllamas neilt vahva riiuli-võtmenagi. Kuna vanaisal ja vanaemal on nende eelnev variant olnud .. ma ütleks, et täiesti nii kaua, kuni ma mäletan, siis leidsin, et on igati õige võtmete kodu värskendada. Lisaks meeldis mulle vägagi idee, et üles saab panna ajalehe vms.


Värviks valisin väga õrna halli, mille vahet valgega näeb vaid neid üksteise kõrvale pannes. Kuna koridor on neil must-valge, siis tegelikult tahtsin ma piltideks otsida midagi sobivamat, kuid nagu ikka - kui sul midagi vaja on, siis midagi sobivat ei leia :/
Igatahes otsustasin, et sinise-valge segu on ka sobiv. Lõpptulemusega jäin ma igatahes rahule. Ja loodetavasti näen enda iludust järgmine kord juba seinal.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar