Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

neljapäev, 25. veebruar 2016

Eri värvi sokid

Kes ütles, et sokid peavad samasugused olema? :P
Tegu teise tellimustööga, küll sõbrale, aga siiski. Kuna ta on väga värviline isiksus, siis oli vaja ka värvilisi sokke.
Kuna avastasin enda juures, et kohe üldse ei meeldi mulle kududa neid peenikesi sokilõngu, ning nende sokkidega alustasin ja harutasin oma viis korda, siis võtsin lõpuks kätte ja panin lõnga kahekorra jooksma. Palju kiiremini saab kududa ning ka sokid jäävad vastupidavamad. Kuna enamasti koon sokke koduseks kandmiseks, siis polegi hullu, kui nad paksemad on.
Nüüd vaid nii koongi, kui just paksem lõng pole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar