Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

kolmapäev, 10. veebruar 2016

Sussid tädipojale


Olen kord oma elus juba beebipapusid ka teinud, need olid vist kootud ja kasutasin mingisugust beebilõnga (kui mälu ei peta, siis oli see helesinine Baby Stampato). Pilti mul kahjuks sellest ei ole.
Beebieast kasvavad lapsed üsna kiiresti välja, kuid tahaks ju ikkagi midagi nunnut teha. Leidsin mingi hetk lahedada mustri ning tuli seda kohe katsetama hakata.
Kuna ma enamasti otsustan hoopiski teistsuguse lõnga kasuks, kui soovitatakse, siis tuleb iga kord ise mõistatada, kuidas õige silmade arv saada. Eriline proovilappide tegija ma ka pole - ma pigem harutan ja teen uuesti, kui teen täisväärtusliku proovilapi :P
Siinkohal polnud arvutamine väga keeruline - võtsin lihtsalt eelduseks lapse tallapikkuse ning ümbermõõdu ning heegeldasin, kuni parajad olid. Eriti meeldivad nende papude juures nööbid :3 Tegu on Jesse James nööpidega.
Ise olen rahul ja tõenäoliselt teen ka veel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar