Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

reede, 25. märts 2016

Ilusaid pühi!

Sokid on küll valminud juba üle kuu aja tagasi, kuid avastasin, et need sobivad nagu valatult munadepühade pildiks. Pole küll üleliia värvilised, kuid siiski ilusad ja pidulikud. Tegu paksema villase lõngaga, varras 4,5 - mu lemmik roosipuu.
Katsetasin nende puhul ka natuke teistsugust päkka. Enamasti teen ikka parempidises koes, kuid proovisin seekord pahempidi. Siis sobib hästi algse soonikuga kokku.
Ilusaid pühi kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar