Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

teisipäev, 24. jaanuar 2017

Mull-mull-mull


Mu isale ja vanaisale meeldib väga kalal käia. Kuna enamasti neil kala väga ei näkka, tekkis jõuludeks plaan tekkida sellised kalad, kes kindlasti minema ei silka. Üldiselt on neile päris keeruline jõuluks kinke teha, ent õnneks seekord tuli idee ruttu.
 Tegelikult oli esialgu plaanis teha kaks suuremat kalapatja, kuna sobivad hästi diivanikaunistuseks, kuid ajapuuduse tõttu tuli rahulduda väiksemate variantidega. Samuti sain siis ära kasutada sellised lõngad, mida muidu ei kasuta ja millega midagi paremat teha pole.

Parempoolne kala on 100% akrüül. Akrüüli kududes/heegeldades pean end alati enne valmis seadma selle kudumiseks. Üldiselt ei meeldi mulle seda lõnga üldse kätte võtta, kuid ära kasutada see tuleb ning kasutan teda üldiselt selliste asjade tegemiseks, mis jäävad dekoratsiooniks. Vasakpoolne on jällegi kootud villasest(segusest) lõngast. Seda oli võrreldes teisega mõnus kududa - soe käe all ja ei krudise. Samas meeldib mulle parema kala disain rohkem. See ninaotsake on väga-väga armas.
Reaktsioone ma täpselt ei näinud, kuid pärastpoole öeldi, et ikka kingitused meeldisid. Nii et võib rahule jääda :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar