Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

kolmapäev, 2. juuli 2014

Heegeldatud karbid

Omamoodi heegeldatud (ehte)karbid. Idee sai alguse emadepäevast, kui ma pidin oma kõikidele "emadele" midagi kingiks tegema. Nüüd olen neid juba päris mõnusalt teinud ja katsetanud erineva kuju ja heegelniitidega. Värvivalik on üpriski lai. Praegu piltidel olev pole kaugeltki kõik. Alati võib paluda ka endale meelepärast värvi (olen kindel, et Karnaluksist leiab suhteliselt kõike).
Kui on soovi, siis saab karpidele teha ka kaaned.
Kahjuks tuleb nende puhul arvestada, et nad ei ole kivikõvad (kuigi ma proovin seda saavutada), aga neid saab väga kenasti asjadega tõsta.
Hetkel siis tegu risttahukatega. Suurus 18x10x8 (nagu poolekilone maasikakarp).

 Hetkel olemas selline värvivalik

Oliiv (Spikey ütles, et kurk)                          Carmen

 
Kalligraafia                                           Õun

 Päikeseloojang                                              Roosiaed

 Surnud lilla
Näide sellest, milleks kasutada saab (seda värvitooni väga müügiks ei pakuks)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar