Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

kolmapäev, 2. juuli 2014

Lepatriinu

Väike kena kollane lepatriinu. See väike loomake on tegelikult kahest erinevast kollasest, jättes kena loodusliku mulje.
Lepatriinu, luik ja muffin on tehtud kõik 3d origami stiilis, mis on tuntud ka kui Golden Venture origami. Kõik erinevad teosed koosnevad tegelikult ühest ja samast pisikesest kolmnurgast: selle algmaterjal on 1/32-ndik A4-st. Iga viimne kui jupike on eraldi volditud ning hiljem pandud mingisse kujusse. See vorm eelistab väga ümaraid kujusid ja tänu sellele saab teha väga palju erinevaid tegelasi.

NB! Silmad ei ole origami :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar