Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

pühapäev, 6. juuli 2014

Suvine mütsike tüdrukule

Mu käsitöökatsetused on seinast seina ja sel korral valmis soovi kohaselt selline tore mütsike :) Laps väga õnnelik ja rahul (nagu pildilt näha :D)
Lähiajal (see on ka seinast seina) tuleb veel kaks mütsikest, mõistagi teise disainiga.
Aga alati olen valmis ka sama disaini, kuid erinevate värvidega katsetama, kui soovi on :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar