Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

teisipäev, 15. september 2015

Auguline kampsun

Selle kampsiku tegemine on päris paar aastat juba meeles mõlkunud ning kui ma tegin Bambust proovilapi, tekkis soov sellest ka midagi lahedat kududa, nii et avastasin oma järjehoidjatest selle. See oli üle pika aja suurem töö - jällegist vajas kokkuõmblemist -, aga oli lahe, ega ma muidu seda ju ei teeks. Suvel kindlasti mõnus seda näiteks bikiinide peal kanda, sügisel näeb jällegi maikaga suurepärane välja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar