Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

teisipäev, 15. september 2015

Minion

See aasta otsustasin siis katsetada erinevate asjadega. Tädipojale hullult meeldivad minionid, nii et saigi mõtteks talle üks heegeldada.
Kõige kergem oli muidugi osad valmis teha, siis jäi veel kokku õmmelda - see on minu jaoks nõme osa :D Ma kuidagi ei suuda kunagi neid osasid nii kokku õmmelda, et need koos püsiks. Keegi tahab õmblejaks tulla?
Keha on tehtud mingist lõngast, mille sain kunagi Karnaluksist - ei mäleta enam nime ega midagi. Riided jm on tehtud Jumbost. Heegelnõel 3.5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar