Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

teisipäev, 15. september 2015

Beebitekk

Beebiteki mõte tuli sellest, et facebooki käsitöögruppides levis neid mingi hetk väga palju. Pluss olin saanud käsitööpoodi tööle ning oli vaja kõik lõngad läbi proovida :3
Kuna enda tädipojad on juba suuremad ning samal ajal sündis sõbra õel pisike, otsustasin kätte võtta ja ära proovida. Tegemine oli võrdlemisi kiire - tööl aega ju küll -, arvan, et mingi 1.5 kuud..
Üks lõbus asi selle juures oli see, et tegin selle enam-vähem soovitud mõõdus, kastsin siis vee sisse, et ära pesta, ja see venis laiuses umbes kaks korda suuremaks :D Noh, vähemalt seda saab nüüd kauem kasutada.

Ja siin on siis klient ise tootega :) Tundub, et on rahul


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar