Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

reede, 30. juuni 2017

Fennec

Tõenäoliselt on päris paljud juba tähele pannud, et fennecid on mu lemmikloomad. Armastus nende vastu algas tegelikult üpriski hilja. Tingitud oli see sellest, et väiksena olin ma koerainimene, vanemaks saades aga on mind rohkem kasside poole tõmmanud. Tegelikult aga olen ma siiski kõikide loomade armastaja ning kuna ma tõenäoliselt ei oleks võimeline valima, mis looma ma tahan - kas kassi või koera -, siis minu jaoks oleks fennec parim variant, kuna need loomad on koera ja kassi omadustega.


Üldiselt olen juba ammu plaaninud rebast teha. Üks mu parimatest sõbrannadest fännab väga rebaseid ning mul on plaanis talle üks heegeldada. Siis aga õnnestus mul hoopis üks rebasetellimus saada pärast seda, kui mu hea sõber mulle logo joonistas ning vastutasuks palus endale üks fennec heegeldada.


Kuna töid teen ma üpriski kaootiliselt - täpselt nii, nagu tuju on -, siis tekkiski isu armas kingitus valmistada varem, kui algselt plaanisin. Idee sain Eserehtanin'i blogist, kes pakub väga armsaid tasuta amirumide heegeldamise mustreid. Kuna valmistasin looma esimest korda, siis proovisin teha enam-vähem mustri järgi, kuigi kohe oli näha, et see kõik mulle päris meele järele ei ole.

Nagu lilleliisgi taoliste mustrite korral, alustatakse siin pea tegemist kuklast, ent kuna mina otsustasin nina tikkimise asemel kasutada turvanina, oleks mõistlikum olnud alustada heegeldamist ninaotsast. Teine rebane on mul hetkel valmimas ning seal on kohe näha, kui palju paremini pea jääb, kui see teistpidi valmistada.


Kuigi mustri nimeks oli "Unine rebane" ning silmad olid peale tikitud, otsustasin mina taaskord minna kergema vastupanu teed ning kasutada turvasilmi. Pealegi olid mul olemas ühed sinakasrohelised enda värvitud silmad, mis sobisid beežika karvaga suurepäraselt.
Lisaks tegin käppade musta osa lühemalt, kuigi tegelikult töötab väga nunnult ka see, kui teha need mustri järgi.


Lõppkokkuvõttes võin öelda, et kuigi tegin seda mustrit esimene kord, tuli loomake väga armas. Vähemalt uus omanik on väga-väga rahul ning see ongi kõige tähtsam :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar