Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

neljapäev, 22. juuni 2017

Päikesejänku

See aasta on ilmad meil siin kohe eriti huvitavad. Kord on nädal aega päiksest ja mõnusat sooja, järgmisel nädalal aga sajab taevast rahet ja vihma ning õhk muutub jahedaks. 
Tänu Lilleliisi teisele raamatule püsib minu kodu ikka päikseline ja soe, kuna hiljuti valmis mul selline armas särav jänku 🐰 Ta on küll päris pisike, ent soojust ja armastust jagab ta küllaga 💗


Üks suur muudatus, mis ma tegin, oli see, et püksid said heegeldatud eraldi. Mulle meeldib, kui mänguasjal on nii-öelda rohkem ruumilisust. Lisaks saab sel puhul valmistada erinevaid riideid. Ma olen täiesti nõus, et kui teha väiksematele lastele, siis tasubki riided kohe külge heegeldada. Aga samas vanematel on juba huvitav riideid vahetada ning väiksemat garderoobi omada 👗


Püksid said tehtud samamoodi nagu jalgade ühendamine üksteisega - kõigepealt üks säär, siis teine ning ühendamine. Mina muidugi heegeldan kõik kohe kokku, kuna esiteks õmblemine mulle ei meeldi ning teiseks, kes see ikka viitsib veel eraldi mässama hakata 😁


Samuti kasutan ma hea meelega neid meganunnusid sametninakesi tikkimise asemel. Niikuinii on need turvaninad, nii et välja neid tõmmata ei saa. See-eest annavad aga nad kohe armsust juurde ning väga mõnus on seda nina paitada 🐇

Ahjaa. Ma olen väga rahul pükste tegemise puhul sellega, et ma suutsin saba ikkagi teha pükstest välja ning seejärel selle jänesele külge õmmelda (pükstel pisike sabaauguke) 😏😏 Võib-olla raskendab pükste äravõtmist, aga tegeleme probleemidega nende tekkimise järjekorras😆

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar