Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

reede, 16. juuni 2017

Kolmas mohäärsall


Vabandust, vabandust, et ma vahepeal ära kadusin 😔 Lõpetan nädala pärast ülikooli ning lisaks tavalisele kiirele semestri lõpule oli veel vaja natuke rohkem pingutada ja tegeleda ka oma bakatööga. Õnneks läks mul kõik hästi, kaitsesin selle kenasti B peale ning saan ülikool ära lõpetatud ja tööle asutud. 
Enne kui aeg väga kiireks läks, sain ma tegelikult ka päris mitu asja valmis ning tegelikult ka pildistatud. Kahjuks pole aga võimalik olnud postitus korralikult ära lõpetada. 


Nagu varasemalt mainitud, oli mul vahepeal mohäärsallide tuhin ning seekord näitan teile siis kolmandat üllitist. Lõpuks sain ka endale salli 😊

Lõngaks ikka mu vastavastatud Brigitte Unito ning seekord ilus erk salatiroheline. Sellega tunnen, et tegu on tõesti minu värviga. Meie külmad hallid kevadpäevad muutusid järsku väga värviliseks ja rõõmsaks. 


Selle salli mustriks sai valitud romb, midaa tahtsin alguses kõige esimesele sallile teha, aga see ei tulnud kuidagi välja. Võib-olla oli mul siis vaja kõigepealt kaks salli läbi kududs ja harjutada 😁

Kui ma salli pildile püüdsin, oli väljas veel tegelikult üpriski jahe (pildid mai algusest), aga kui sall ümber õlgade oli, siis oli ikka korralikult soe. 


Olen tegelikult oma tegemistega väga rahul ning ootan,  millal järgmiste sallide kallale asuda saan ja soovin. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar