Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

esmaspäev, 15. mai 2017

Jänesepreili

Jänesepreili on üks viimaseid loominguid, mis ma eelmisel suvel Lilleliisi esimesest raamatust valmis sain. Väga armas tegelane sai - nunnu roosa sametise ninakese ning mõnusalt pikkade kõrvadega. Jälle üks neist töödest, mis on vaja ära teha, sest ta on ju niiii armas! Jube tüütu on muidugi neid jalgasääri teha, aga vaikselt hakkan ära harjuma. Pluss vahepeale teed mingit muud tööd ka..

Kasutasin siin Drops <3 You helebeeži ja kanarbikku ning mingit tundmatut kollast puuvillast lõnga, mille kunagi ammu Karnaluksist sain. See jäi mul ühest suvisest topist üle kunagi ning nüüd proovin seda igale poole ära kasutada. Mulle ikka väga meeldib see Dropsi armastuslõng. Tean, et päris paljud eelistavad just läigestatud puuvillaseid, kuid minu jaoks pole ta kuigi pehme. Aga nii Dropsi Safran, armastus kui ka Alize Bella on mõnusalt pehmed ka pärast heegeldamist. Kuigi muidugi on neile tups kiiremini tulema, aga samas kuhu see ei tule? Pluss see tuleb pesus välja niikuinii.

Turvasilmad ja turvanina on ka, täidiseks polüestertäidis. Need sametist ninad on ikka metsikult hea leiutis - lisavad kohe hulga protsente juurde nunnumeetrile ^.^

Jänkutüdruk läks kingiks mu hea sõbra õetütrele. Ikka tasub neid mänguasju teha küll, hea kellelegi külla minnes kaasa võtta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar