Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

reede, 12. mai 2017

Satsisallimaania

Ma tean, et enamus käsitöölisi kudus satsisalle juba päris mitu aastat tagasi. Tol ajal ma kahjuks käsitööga nii aktiivselt ei tegelenud ning seetõttu ei pannudki ma satsisallilõngu kunagi tähele. Lõngapoodi tööle tulles torkasid need aga kohe silma, kuna olid midagi uut ja huvitavat.

Vahepeal olen ma neid ikka jälle kudunud, kuna mul on ka tutvusringkonnas inimesi, kes pole neid varem näinud, kuid kes neid kindlasti kannaks.

Olen välja arvutanud, et järjest kududes kulub mul ühe salli peale vaid 3 tundi! See on üks neist lahedatest töödest, mida võib võtta tegemisse, kui muud hetkel teha ei soovi, või on kiiresti kinki vaja. 

Olen küll neid salle rohkem teinud, kui siia postitusse sai, aga kahjuks ei jõua kõigist enne kinkimist pilti teha. 
Igale sallile, mis siin on, olen andnud ka mingi nime, kuna igaüks meenutab mulle midagi. 

See sall ei ole minu kootud, aga kuna ta mul juba kodus oli, sai ka pildile. Nimeks "Kommipood", kuna meenutab mulle kangesti värvilisi klaaskompvekke 🍬  

Mu absoluutne lemmiksall,kuna see näeb välja nagu tähisöö 🌌. Huvitav on see, et mulle sattus kätte vaid üks pakk just seda imelist partiid - kõik teised olid ja on palju tuhmimad. 

See sall on Metsavana sall. Roheline on sel väga mahe mõnus samblane ning sinine peegeldab veekogude sügavust ja ilu. 🌲

See sall pole samuti minu tehtud, ent on metsikult ilus ja ma hea meelega jagan seda. Ma ei ole küll suur roosa fänn, ent selle roosa puhtus ja sügavus ning koostöö lillade toonidega on võrratu. Kui eelmine sall on metsasall, siis siin on tegu marjakokteiliga - tundub ju, nagu oleks värvidesse segatud nii vaarikaid kui põldmarju, kirsse ja mustikaid. 🍒🍇

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar