Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

teisipäev, 11. aprill 2017

Kollane mohäärsall

Nagu ma eelmises postituses mainisin, valmistasin ühest sallist inspireerituna veel ühe mohäärsallikese. Sallike on võib-olla muidugi väga vähe öeldud, sest tegelikult on ta ikka korralikult pea kaks meetrit lai ja ühe meetri jagu pikk.

Kuigi tegu on lõngaga, mida rohkem ei toodeta, vedas mul selle lõnga puhul värvidega. Kõik värvid, mis jäänud on, sobivad kellelegi. Kuna mul on plaanis kududa veel kaks salli, üks ämmale ja teine vanaemale, siis ma olen sellega väga rahul
Seekord otsustasin kollase värvi kasuks. See meenutas mulle päikest ja rõõmu ning sobib suurepäraselt mu säravale tädile.

Mulle üldse ei meeldi sama mustriga mitu asja teha, seega pidin välja mõtlema, millega siin ringi mängida. Alguses tahtsin teha rombilise mustri, kuid mingil põhjusel ei suutnud seda kuidagi jooksma saada, ning kuna mul oli kiire, jätsin selle järgmiseks salliks.
Siin aga katsetasin hoopis siksakke. Kuna kudusin ilma mustrileheta, siis on alguses mõned valesti tehtud kokkuvõtmised ja õhksilmad, kuid õnneks pole seda väga näha ning hiljem sain juba asja käppa ka.

Selle salli sain valmis 4 päevaga. Alustasin pühapäeva õhtul ning lõpetasin reede õhtul Tallinnasse sõites, vahepeal ei kudunud seda ka. Üllatavalt kiiresti saavad valmis sellised asjad :D
Lõppkokkuvõttes olen ma tehtud tööga metsikult rahul. Esiteks on see supermõnus värv, millelt ma lihtsalt ei saa silmi ära; teiseks meeldib mulle see, kuidas muster välja tuli. Ja kolmas muidugi see, kui mõnus soe ja pehme see sai.

Üks asi, millega mohääri puhul muidugi arvestada tuleb, on see, et see ajab karva, nii töö käigus kui ka valmiskujul. Üks huvitav tähelepanek, mida ma tegin, oli see, et seda salli pesin ma pesumasinas 20 kraadi juures, rohelist aga villarežiimiga. Roheline jäi mu arust tiba karvasem ning kollane väheke vähem karvasem. Mõnes mõttes hea, kui sa saad seda ka tumedamate riietega kanda, teisest otsast jällegi kaotab ta mõnel määral oma võlu. Samas usun, et eks ta kandes läheb taas karvaseks.
Idee mõttes proovin küll taolisi asju tulevikus pesta vaid villarežiimigia.

Kui ma seda postitust alustasin nädal aega tagasi, siis ei olnud ma enda salli veel alustanud. Nüüdseks on aga juba üks tokk ära kootud ehk pool tööd on tehtud. Täna tuleb töö juurest läbi põigata ning teine tokk ära võtta, et tänasel käsitööõhtul ehk ka töö valmis saada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar