Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

kolmapäev, 5. aprill 2017

Türkiisine kaelussallike

Eilses salatirohelise kaeluse postituses mainisin, et salle sai tehtud kaks. Teine kaelussall sai valmistatud mu nooremale tädipojale. Valmistatud sai see samast lõngast, millest eelminegi, ainult teise mustri ja värviga.
Muster on toodud allpool. Siin õnnestus mul kohe esimese hooga muster jooksma saada ning ei pidanud palju nuputama.
http://www.liveinternet.ru/users/irina_tokareva/post352161571/
Tulemus sai selline: 

Mina olen selle salliga ka väga rahul. Jäi mõnus pehme, nööbid sobisid ilusti. Noorem tädipoeg oli muidugi väga otsekohene - kui küsisin, kas talle meeldib, vastas kohe: "Ei!" Ta on kolm aastat vana ja tõenäoliselt meeldib talle väga ei-d ja jah-i kasutada olukorrast sõltumata. Kuigi esialgu lubas ta, et hiljem saan neist mõlemast pildi teha, siis ka hiljem oli vastus eitav. Eks peab mõni aasta veel ootama.
Tädile meeldisid mõlemad sallid väga. Hetkel piirdun siis sellega :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar