Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

pühapäev, 2. aprill 2017

Triibik

Oi, selle kiisuga olen ma väga-väga rahul. See sai valmistatud jõuluks mu kallile väiksemale tädipojale, kellele ma polnudki veel jõudnud ühtegi mänguasja teha. Tagantjärele võin öelda, et teen talle edaspidi kas riideesemeid või autosid - tal on nimelt suur autodehullus ning kass väga populaarseks ei osutunud.

Kuid selle tegemist ma nautisin. Mulle väga-väga meeldib teha neid kõrvu. Need on ühed väga armsad pisikesed kõrvad. Kaua aega võtavad jäsemed ja saba, kuid vähemalt see kassisaba on korrapäratu. Hiirte sabad on Lilleliisil alati 12 silmaga ja ligi 25 rida, nii et tüdid ikka päris korralikult. Siin oli iga natukese aja tagant kahandamine.

Naljakas lugu on see, et kui mul olid jäsemed juba valmis, soovisin ma teha kassi hoopis Lilleliisi teisest raamatust. Kuid kuna detailid olid juba valmis, otsustasin selle kasuks.
Kiisu sai tehtud taaskord Alize Bellast, mis on ikka üks väga mõnus lõng. Ja muidugi värvikombinatsioonid selle Batikul on täiesti võrratud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar