Käsitöönurgast

Mulle meeldib käsitöövallas palju eksperimenteerida ja end proovile panna, seega leiate mu lehelt mitmeid erinevaid töid. Hea meelega valmistan ka tellimustöid, kirjutage julgelt :) Ma koon ja heegeldan kõik oma tööd käsitsi. Ma ei ole masin ning tööd vajavad planeerimist ja valmistamist. Minu aeg maksab. Tegu ei ole masstoodanguga ning sellest ka teistsugune hind. :)

teisipäev, 4. aprill 2017

Salatiroheline kaelussall

Allpool on üks näide ideest, mis mul juba paar aastat peas mõlknes ning mille ma lõpuks ka ära teostasin. Nimelt olen pikemat aega silma peal hoidnud kootud-heegeldatud kaelustel. Kuna lapsed neid palju kannavad, otsustasin, et ka minu tädipoegadel on neid kindlasti vaja.
(Tegelikult sain sellest idee ka endale üks kaelus ära teha :D. Endale on ju ka kõike vaja.)

Kõigepealt valmis mõnusat rohelist tooni kaelus vanemale tädipojale.
Soonikuosa soovisin alguses küll kududa, kuid kuduma hakates taipasin, et peenikest lõnga ma endiselt veel ei ole võimeline kuduma, ning otsustasin hoopistükis selle siis üleni heegeldada.

Pean väga kiitma siinkohal tööstööaldis lõnga. Lõng sai mul ka kohe valitud, kui idee pähe tuli - ootas teine juba aasta aega. Tegu on Lana Gatto Woolcotiga, meriino ja puuvill pooleks. Jällegi üks neist lõngadest, mida rohkem ei toodeta - mind kohe tõmbab selliste lõngade poole -, kuid mille ma siiski ära proovida soovisin. Ka tal on juba loetud värvid jäänud, kuid siiski leidsin midagi sobivat. Ka tumesinine ja roosa kõnetavad mind sealt, kuid pole veel välja mõelnud, mida neist teha, ning niisama ka ei ole mõtet osta.

Mustri sain venekeelselt lehelt kluboknitok, sooniku idee liveinternet.ru-st, mille järgi valmistasin ka teise salli, millest varsti postitus tuleb. Algselt tegin mustri esimese rea otse joonise järgi, ent siis ei tulnud sall piisavalt laineline ning oleks kaelas kiskuma jäänud. Katsetasin mitu korda erineva samba arvuga, lõpuks tundus, et jään rahule, kuid pärast teise salli valmimist otsustasin selle ikkagi ümber heegeldada, kuna lokkis minu jaoks liiga tugevalt. Eelviimane variant lokkis umbes kaks korda rohkem kui päris viimane.

Манишка спицами и крючком

Lõpptulemust ja paar kommentaari saate näha allpool.


Mina ise olen salliga meeletult rahul. Ma olen väga õnnelik, et sobitasin sellele nii vinged nööbid (soovitan soojalt Kangadžunglit, kuigi kui on võimalus, külastage ka kindlasti Karnaluksi). Nööbid meeldisid mulle kohe väga. 
Mulle oli väga oluline, et tädipoeg ütles, et talle on see paras ega aja sügelema - kuna ta on üldiselt villa suhtes võrdlemisi tundlik. Samuti see, et talle endale sall väga meeldis. Uhke tunne on :)

Sain ka teada, et esimene nööp tasub panna natuke madalamale, kuna muidu võib jääda liiga lõua alla. Järgmine kord olen muidugi nüüd targem, aga esimese korra kohta võib täiesti rahule jääda. Kindlasti tuleb selliseid salle mult veel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar